کالای خواب پاندا
خانه / پتو یاقوت / قیمت فروش پتو یاقوت صادراتی

قیمت فروش پتو یاقوت صادراتی

  • فروش پتو یاقوت نه تنها در بازار داخلی بلكه در بازارهای خارجی نیز با استقبال خوبی همراه بوده است و دلیل آن كیفیت صادراتی و قیمت مناسب این پتو است.

    فروش پتو یاقوت

    كارخانه تولید پتو نیكو بافت با سابقه خوبی كه در تولید پتو دارد یكی از برند های شناخته شده در تولید پتو است. كارخانه نیكو بافت با تولید مدل های پتو با نام یاقوت، الماس و برلیان وارسال آن به سراسر ایران و كشور های همسایه موفقیت خوبی بدست آورده است. تهران و بسیاری از استانهای كشور دارای نمایندگی عرضه پتو نیكوبافت هستند. کارخانه پتو نیکوبافت در شهرساوه فعالیت می کند و محصولات این کارخانه به استانهای دیگر مانند تهران ارسال می شود و استان تهران دارای نمایندگی های پتو الماس و یاقوت است. بازار تهران از مکانهایی است که می توانید پتو الماس، یاقوت و برلیان را با قیمت ارزانی تهیه نمایید.

    آدرس کارخانه تولید پتو نیکوبافت در ساوه

    آدرس کارخانه تولید پتو نیکوبافت در ساوه

    كارخانه پتو نیكو بافت در استان مركزی، شهر ساوه و شهرک صنعتی كاوه قرار دارد. کارخانه نیکوبتفت در زمینه تولیدات نساجی فعالیت می کند و مدل های مختلف پتو نیز از تولیدات این کارخانه است. کارخانه نیکوبافت دارای سابقه طولانی در تولید پتو در کشور است و به عنوان یک کارخانه باسابقه و معتبر در کشور شناخته می شود.

    بازار اصلی فروش پتو یاقوت در تهران

    بازار اصلی فروش پتو یاقوت در تهران

    بیشترین ارسال محصولات کارخانه پتو نیکو بافت به استان تهران است و تهران به عنوان یک بازار اصلی عرضه پتو یاقوت به حساب می آید. پتو یاقوت از مدل های پرفروش کارخانه نیکوبافت می باشد که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

    قیمت خرید مستقیم از کارخانه انواع پتو

    قیمت خرید مستقیم از کارخانه انواع پتو

    خرید به صورت مستقیم از نوع بهترین خرید برای هر محصولی می باشد چرا که با حذف واسطه به قیمت تولیدی و کارخانه در اختیار مشتری قرار می گیرد.شما می توانید به صورت اینترنتی انواع پتو را از كارخانه نیکوبافت خرید كنید و از بسیار از هزینه های اضافی جلوگیری كنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    نمایندگی پتو یاقوت

    آدرس نمایندگی پتو یاقوت برای خرید عمده

    نمایندگی پتو یاقوت به عنوان مرکز اصلی فروش این محصول است که بسیاری از خریداران …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.