کالای خواب پاندا
خانه / پتو الوان / قیمت پتو چیکا گلدار و الوان

قیمت پتو چیکا گلدار و الوان

  • قیمت پتو چیکا گلدار و الوان موجب افزایش فروش این محصول نسبت به دیگر نمونه های مشابه موجود در بازارهای داخلی شده است.

    قیمت پتو چیکا

    کیفیت بالای این محصول در فروش بالای آن چندان بی تاثیر نبوده است. تفاوت فاحش میان قیمت خرید عمده این محصول با قیمت پتو چیکا درب کارخانه موجب شده بسیاری از صادرکنندگان کالا در پی صادرات این محصول باشند.

    قیمت و مشخصات پتو یک نفره چیکا

    قیمت و مشخصات پتو یک نفره چیکا

    پتو چیکا علی رغم طراحی ساده ای که دارد بسیار جذاب و چشمگیر است؛ در نتیجه استفاده از این محصول را بالا می برد. این مدل پتو در رنگ‌بندی بسیار متنوع و شادی عرضه می‌شود. الیاف به‌کار ‌رفته در تولید پتو چیکا علاوه بر لطافت به خوبی گرمای بدن را حفظ می کند. این الیاف ضد‌حساسیت هستند و موجب بروز هیچ گونه آلرژی یا حساسیت پوستی برای افراد نمی‌شوند. این پتو در ابعاد یک نفره و دونفره تولید می شود که یک نفره آن ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر است که برای یک شخص نرمال مناسب است. دورتادور پتو به‌خوبی دوردوزی شده تا در زمانی که نیاز به جا به جایی است پتو آسیب نبیند و یا با شست‌وشو، الیاف از بافت اصلی جدا نشوند؛ قیمت پتو چیکا پایین و مناسب و بسیار برای خرید عمده مناسب است،  همه ی این موارد باعث افزایش دوام و طول عمر پتو چیکا شده است.

    فروش عمده پتو شادیلون مدل چیکا

    فروش عمده پتو شادیلون مدل چیکا

    یکی از محصولات متنوع  و پرفروش نساجی نوبافت شادیلون، پتو چیکا  است که فروش خوبی در بازارهای داخلی داشته است. در تولید این پتو تمامی پارامترهای استاندارد محصول به خوبی رعایت شده است. یک پتوی یک نفره استاندارد بوده و شما می توانید این مدل پتوی ایرانی را هم در لیست خرید عمده خود قرار دهید. با عرضه  مستقیم انواع پتو شادیلون از نساجی نوبافت شادیلون ، فرصت خوبی برای خریداران عمده این محصول فراهم آمده است.

    فروش محصولات کارخانه شادیلون توسط کمپانی پاندا

    فروش محصولات کارخانه شادیلون توسط کمپانی پاندا، به عنوان نماینده رسمی این شرکت

    شرکت پاندا نمایندگی فروش پتو چیکا محصول کمپانی شادیلون مشهد را بر عهده دارد، این شرکت اقدام به فروش محصولات خود  به طور مستقیم و به دور از واسطه گران کرده است که نتیجه این اقدام  تعادل قیمت پتو چیکا و فروش بالای این محصولات بوده است.قیمت پایین این محصول باعث بالا رفتن قدرت خرید خریداران عمده این محصول شده است زیرا همان طور که مستحضرید در هر تجارتی، داشتن خرید خوب، مهم ترین عامل برای رسیدن به سودبالا است. به همین دلیل، محصولات پتو شادیلون را در نتیجه ارتباط با کارخانه تولید کننده، با بهترین قیمت ها می توانید خریداری نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید اینترنتی پتو ایزابلا

    خرید اینترنتی پتو ایزابلا گلدار

    خرید اینترنتی پتو ایزابلا گلدار را می توان راحت ترین شیوه برای تهیه کارتنی این محصول با ارزان ترین قیمت دانست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.