کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی مخمل / لیست قیمت و عکس روبالشی مخمل

لیست قیمت و عکس روبالشی مخمل

  • لیست قیمت روبالشی مخمل با توجه به جنس پارچه مورد استفاده در آن متفاوت می باشد برای دریافت عکس و کاتالوگ با واحد فروش در ارتباط باشید.

    لیست قیمت روبالشی مخمل

    در انتخاب روبالشی مناسب باید به نكاتی توجه كرد از جمله طرح، جنس، ضدچروك و ضدحساسیت بودن، دوام و طول عمر مناسب و پرز نشدن كه تمام یا غالب این ویژگی ها در روبالشی تترون، پارامونت و سه بعدی وجود دارد كه می تواند انتخاب مناسبی برای خرید شما باشد. روبالشی سه بعدی از زمانی که وارد بازار کالای خواب شده توانسته محبوبیت و فروش زیادی به دست آورد. از ویژگی های روبالشی سه بعدی ضخیم و مستحکم بودن آن است و همین سبب شده که از مرغوب ترین روبالشی های بازار باشد.

    قیمت و عکس روبالشی سه بعدی برای فروش خانگی

    قیمت و عکس روبالشی سه بعدی برای فروش خانگی

    روبالشی های سه بعدی نسل جدید روبالشی هستند كه می توانند به رونق فرش خانگی شما كمک كنند. جذابیت و زیبایی که طرح های این روبالشی دارد می تواند هر بیننده ای را جذب خود کند. روبالشی های سه بعدی در طرح هی کارتونی و طبیعت تولید می شوند که می توانید عکس و قیمت انواع آن را از مراکز فروش انلاین جویا شوید.

    قیمت روبالشی مخمل با عکس جهت همکاری

    قیمت روبالشی مخمل با عکس جهت همکاری

    قیمت روبالشی جهت همكاری بسیار ارزانتر از قیمت جهت خرید تكی می باشد. نوع خرید در قیمت روبالشی مخمل تاثیر دارد چرا که با خرید عمده روبالشی مخمل برای مغازه و فروشگاه خود یا برای فروش خانگی آن را به قیمت تولید به مصرف دریافت کنید.

    قیمت روبالشی مخمل با توجه به مدل و طرح آن اندكی با هم متفاوت است چرا كه روبالشی های مخمل با مدل ها و پارچه های خارجی و ایرانی تولید می شود و همین تاثیر زیادی در تفاوت قیمت ان دارد. با توجه به تنوع طرح روبالشی مخمل برای مشاهده عکس انواع روبالشی مخمل به مراکز فروش اینترنتی مراجعه کنید.

    فروش خانگی و قرعه کشی انواع روبالشی لبه دار

    فروش خانگی و قرعه کشی انواع روبالشی لبه دار

    اگر فروش خانگی روبالشی دارید با یک طرح قرعه كشی برای خرید روبالشی افزایش فروش و مشتری بیشتری خواهید داشت. روبالشی ها به صورت لبه دار، پاکتی، دکمه دار و زیپی ارائه می شوند که قابلیت شستشوی آسان را دارا باشند. روبالشی های نخی،  تترون و پنبه ای بیشتر به صورت لبه دار تولید می شوند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    حراج روبالشی مخمل

    حراج روبالشی مخمل شانل با تخفیف ویژه

    حراج روبالشی مخمل شانل یک فرصت بی نظیر برای خرید عمده روبالشی با كیفیت صادراتی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.