کالای خواب پاندا
خانه / روبالشی نخی / لیست قیمت جدید ترین طرح های روبالشی نخی

لیست قیمت جدید ترین طرح های روبالشی نخی

  • طرح های روبالشی نخی جدید تولیدی پاندا خواب در کاتالوگی به همراه لیست قیمت آماده شده که از طریق واحد فروش خدمت شما عرضه می شود.

    طرح های روبالشی نخی

    روبالشی نخی در طرح های سنتی و جدید در حال تولید و عرضه می باشد. روبالشی نخی اگر به صورت نخ خالص باشد بسیار باكیفیت و جریان هوا به راحتی در آن صورت می پذیرد و ضد چروک و حساسیت نیز می باشد. در حال حاضر روبالشی با جنس تترون نیز طرفداران زیادی دارد چرا كه پارچه های تترون ایرانی بسیار باكیفیت و ضد چروک می باشند.

    فروش ویژه روبالشی پنبه دوز جهت فروش خانگی

    فروش ویژه روبالشی پنبه دوز جهت فروش خانگی

    روبالشی پنبه دوز از روبالشی های نرم و مناسب مصارف خانگی هستند بنابراین  برای فروش خانگی مناسب می باشند چرا كه بسیاری در اطراف شما به دنبال آن می باشند.

    روبالشی نخی در مدل های ساده، گلدار، نوزاد، فانتزی و…. یا به صورت نخ خالص و یا به صورت تركیب با الیاف دیگری تولید می شود كه اگر به صورت نخ خالص باشد كیفیت و قیمت بالاتری دارد. پارچه های نخی از جمله پارچه های محبوب و پرکاربرد در ایران هستند که در تولید البسه، روتختی و روبالشی از آن استفاده می شود.

    خرید آنلاین روبالشی تترون

    خرید آنلاین روبالشی تترون

    امروزه عرضه انلاین روبالشی سبب شده تا دسترسی به انواع روبالشی به راحتی برای همه فراهم باشد. روبالشی تترون دارای طرح و رنگ های مختلفی در بازار است که می توانید تنوع بالای این طرح و رنگ را در مراکز عرضه انلاین روبالشی مشاهده و انتخاب نمایید. خرید انلاین روبالشی تترون راحت ترین و به صرفه ترین راه برای خرید روبالشی تترون است.

    سفارش آنلاین طرح های روبالشی نخی

    سفارش آنلاین طرح های روبالشی نخی

    مدل روبالشی نخی از گذشته تا امروز تفاوت بسیاری کرده و دیگر به صورت ساده و معمولی تولید نمی شود. مدل های جدید روبالشی نخی بسیار زیبا و با کیفیت است. مراكز اینترنتی متعددی وجود دارند كه می توانید روبالشی نخی با طرح های مختلف را از آن سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    روبالشی پنبه دوزی نخی

    آدرس تولیدی روبالشی پنبه دوزی نخی برای خرید

    روبالشی پنبه دوزی نخی یکی از محصولاتی است که در تولیدی پاندا خواب تهیه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.