کالای خواب پاندا
خانه / پتو یاقوت / لیست قیمت پتو یاقوت و عکس مدل ها

لیست قیمت پتو یاقوت و عکس مدل ها

  • لیست قیمت پتو یاقوت و کاتالوگ عکس های مدل های مختلف این محصول را می توانید به سادگی از طریق تماس با واحد فروش پانداخواب دریافت نمایید.

    لیست قیمت پتو یاقوت

    پتو مدل های یاقوت، الماس و برلیان به صورت گلدار برجسته، ساده و تک رنگ تولید و عرضه می شوند. هریک از مدل های سه گانه فوق در ابعاد یک نفره و دو نفره با تراكم كم و زیاد عرضه می شود و به خاطر همین موارد تفاوت قیمت دارد. پتو یاقوت از مدل های محبوب و پر فروش بازار است که به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. پتو گلدار الماس به صورت ساده و برجسته در بازار وجود دارد که برجسته آن دارای زیبایی بیشتری است.

    کاتالوگ و لیست قیمت پتو یاقوت

    کاتالوگ و لیست قیمت پتو یاقوت

    اگر به دنبال لیست قیمت پتو یاقوت هستین فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه برای كمک به شما هستند. فروش پتو یاقوت توسط مراکز اینترنتی سبب عرضه راحت و ارسال آن به به سراسر کشور شده است.

    قیمت پتو یاقوت با توجه به ابعاد، طرح و تراكم پتو متفاوت است. پتو یاقوت به صورت یک رنگ و طرح دار تولید می شود که طرح دار آن به صورت گل برجسته و ساده است.هم چنین ابعاد پتو یاقوت به دو صورت یک نفره و دونفره ارائه می شود که قیمت هریک از طرح ها و ابعاد پتو یاقوت با هم متفاوت است. می توانید عكس مدل ها و قیمت هریک را از مراكز فروش انلاین دریافت كنید.

    آدرس کارخانه تولید پتو نیکو بافت

    آدرس کارخانه تولید پتو نیکو بافت

    كارخانه تولید پتو نیكو بافت در شهر ساوه و شهرک صنعتی كاوه در استان مركزی واقع شده و از شركت های قدیمی تولید پتو می باشد. که دارای سابقه طولانی در تولین منسوجات در کشور است و با تولید پتوهای با کیفیت و زیبا به یک برند مطرح در بازار تبدیل شده است.

    قیمت خرید عمده پتو برلیان الوان

    قیمت خرید عمده پتو برلیان الوان

    پتو برلیان الوان یا تک رنگ دارای قیمت ارزانتری نسبت به سایر طرح های این پتو می باشد. چرا که پتو های نیکو بافت به صورت تک رنگ و طرح دار ساده و گل برجسته تولید می شوند که قیمت هر یک متفاوت است. خرید عمده پتو برلیان الوان در نتیجه همکاری مستقیم با کارخانه بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت خرد و تکی آن می باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    نمایندگی پتو یاقوت

    آدرس نمایندگی پتو یاقوت برای خرید عمده

    نمایندگی پتو یاقوت به عنوان مرکز اصلی فروش این محصول است که بسیاری از خریداران …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.