کالای خواب پاندا
خانه / پتو الماس / لیست قیمت پتو الماس جهت خرید عمده

لیست قیمت پتو الماس جهت خرید عمده

  • لیست قیمت پتو الماس جهت خرید عمده را می توانید از طریق کارشناسان ما در واحد فروش تهیه نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

    لیست قیمت پتو الماس

    امروزه شاهد تولید انواع پتو در طرح های گل برجسته، ساده و تک رنگ توسط كارخانه های تولید كننده پتو هستیم.یكی از كارخانه های تولید كننده پتو كارخانه پتو نیكو بافت ساوه است كه با تولید پتو با مدل های الماس الوان، برلیان و…. به صورت ساده و گل دار با كیفیت و زیبایی چشم نواز مشغول به فعالیت و ارسال آن به سراسر كشور است.

    لیست قیمت پتو الماس به صورت عمده

    لیست قیمت پتو الماس به صورت عمده

    پتو الماس از مدل های جدید کارخانه نیکو بافت است که از الیاف پلی استر تولید می شود و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. رنگ های به کاربرده شده در پتو الماس بسیار جذاب و زنده هستند که باعث درخشش هر خانه ای می شوند. پتو الماس چون به صورت مستقیم و از درب كارخانه به دست شما می رسد با قیمتی ارزانتر برای شما تمام می شود. پتو الماس اگر به صورت مستقیم از كارخانه تولید آن خریداری شود بسیار مناسب جهت خرید عمده است. پتو الماس در طرح ساده و گل برجسته تولید و عرضه می شود که قیمت آن نسبت به هم متفاوت است البته سایز و ابعاد پتو نیز در قیمت آن تاثیر دارد.

    عکس و فیلم از انواع مدل های پتو نیکوبافت

    عکس و فیلم از انواع مدل های پتو نیکوبافت

    پتو نیکو بافت به دلیل تیم مجرب در تولید محصولات خود موفق به ارائه بهترین مدل های پتو در کشور شده است. پتو های نیکو بافت دارای بیشترین فروش در بازار داخلی و خارجی هستند. با بازدید از صفحات مجازی فروش پتو نیكو بافت می توانید عكس انواع مدل های پتو نیكوبافت را مشاهده كنید.

    سفارش خرید پتو یک نفره ایرانی

    سفارش خرید پتو یک نفره ایرانی

    اگر به دنبال خرید یک پتو ایرانی با کیفیت و سبک هستید پتو های نیکوبافت با مدل های الماس و برالیان با سایز یک نفره بهترین گزینه هستند. پتو یک نفره ایرانی به دلیل سایز مناسب بیشترین فروش را در بین ساز های دیگر پتو دارد. پتو یک نفره وزنی معادل ۲ کیلو گرم دارد که خیلی سبک و قابل حمل آسان است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو تک رنگ الماس طلایی

    بازار فروش پتو تک رنگ الماس طلایی

    پتو تک رنگ الماس طلایی محصول شرکت نیکوباف به سبب کیفیت بالایی که دارد از حجم فروش زیادی در بازار نیز برخوردار می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.