کالای خواب پاندا
خانه / تشک دو نفره / قیمت خرید تشک مهمان دو نفره

قیمت خرید تشک مهمان دو نفره

  • تشک مهمان دو نفره با انواع مدل های ویژن، بدون فنر، اسفنجی، طبی، ویسکو، آوین و … تولید می شوند. تشک های فوق برای عمده فروشی در بازار سراسر ایران و تمامی شهرها به صورت اینترنتی ارائه شده اند که می توانید انواع مدل های آن را با بهترین قیمت ممکن در این سایت، خریداری نمایید.

    بدون شک یکی از مهم ترین شاخصه هایی که می تواند عامل خرید عمده تشک های مهمان از سمت مشتریان باشد، قیمت ارائه شده برای این محصول خواهد بود.

    تشک های گروه تولیدی مهمان، با تنوع کاملی از مدل ها و کاربردهای مختلف تولید شده اند که برای نیازهای مختلف مشتریان، مناسب می باشد.

    تشک مهمان دو نفره

    تشک مهمان دو نفره مدل VIP

    تولید تشک های دونفره مهمان با اندازه های استاندارد ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتی متری و با طول دو متری انجام می شود.

    این نوع تشک های طبی از مهم ترین شاخصه هایی که دارند، بدون فنر بودن اسکلت آن می باشد و از متریالی همچون اسفنج فشرده به همراه ریباند، با ضخامت ها و اندازه های مختلف، تولید شده اند.

    طول عمر بالای تشک ژاکارد به دلیل نوع ساختار به کار رفته در تولید می باشد و در خصوص ویژگی پارچه های گردبافت هم از جنس صد در صد پنبه ای است.

    تشک های فوق از درجه نرمی ۵ و ۶ برخوردار هستند و با اندازه های دونفره ای که دارند می توانند برای افراد مختلف، مناسب باشند.

    فروش اینترنتی تشک مهمان

    فروش اینترنتی تشک مهمان

    یکی از بهترین روش هایی که برای انجام معاملات تجاری می توان مورد استفاده قرار داد مربوط به فروش اینترنتی تشک های فوق می باشد.

    شاید در نگاه نخست، این روش کارآمد نباشد اما باید گفته شود که امروزه انجام معاملات از طریق فضای اینترنتی، با گسترش بسیاری همراه بوده است.

    ما نیز به منظور ارائه بهترین خدمات در راستای فروش انواع تشک های مهمان، از این فضا استفاده نموده ایم که شما هم می توانید از این موقعیت، استفاده نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان پارچه ژاکارد

    خرید انواع مدل های تشک مهمان پارچه ژاکارد

    تشک مهمان پارچه ژاکارد، به دلیل نوع پارچه آن یکی از باکیفیت ترین تشک های …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.