کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / خرید تشک مسافرتی بچه گانه مستقیم از تولید کننده

خرید تشک مسافرتی بچه گانه مستقیم از تولید کننده

  • تشک مسافرتی بچه گانه یکی از پر فروش ترین نمونه های تشک سفری است که تولیدی ها اقدام به عرضه آن در بازار خرید انواع کالای خواب نموده اند.

    تشک مسافرتی بچه گانه

    تشک مسافرتی بچه گانه مناسب برای كودک شما در سفر ،كه خواب راحتی را برای كودكتان به ارمغان می اورد، تولیدی های تشک سفری با تولید سایز های بچه گانه و بزرگسال اقدام به عرضه آن به صورت مستقیم کرده اند.خرید تشک مسافرتی بچه گانه به صورت مستقیم از تولید کننده بسیار مقرون به صرفه تر است. تولیدی های تشک مسافرتی با خطوط تولید تشک مسافرتی كودک و نوجوان، بزرگسال كه یك نفره و دو نفره است مشغول به تولید هستند. تنوع در سایز بندی و طرح ویژگی است كه این محصول را محبوب كرده است. امروزه تولید و خرید کالای خواب کودک از اهمیت بالیی برخوردار است.

    سفارش خرید تشک مسافرتی بچه گانه ارزان

    سفارش خرید تشک مسافرتی بچه گانه ارزان

    تشک مهمان بچه گانه به دلیل حجم و وزن کم دارای قیمت ارزانی در بین انواع تشک می باشد. از دلایل دیگر قیمت ارزان این نوع تشک عرضه مستقیم توسط تولیدی و نمایندگی تشک مسافرتی است. اگر به دنبال خرید تشک مسافرتی کودکانه ارزان قیمت هستید نگران نباشید مجموعه پاندا در كنار شماست تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

    مشخصات تشک مهمان کودک

    مشخصات تشک مهمان کودک

    تشک مهمان كودک با طرح های مناسب كودک عروسكی و… ضدحساسیت و ضد رطوبت می باشد. در تهیه تشک مهمان كودک باید به نكاتی مثل رویه تشک و نرمی و سفتی مناسب آن دقت كرد تا به كودک آسیبی وارد نشود.

     

    خرید عمده تشک سفری نوجوان

    تشک سفری نوجوان با كیفیت مناسبی در تولیدی های تشک مسافرتی تولید و با قیمت تولیدی عرضه می شود و همین امر سبب خرید عمده این محصول شده است. تشک سفری نوجوان را با سایز و ابعاد كوچک به صورت عمده از فروشگاه های عرضه تشک سفری خریداری كنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی پاندا

    فروشگاه تشک مسافرتی پاندا در تهران

    تشک مسافرتی پاندا نامی آشنا در زمینه تولید انواع ملزومات خواب است که محصولات آن …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.