کالای خواب پاندا
خانه / پتو الوان / خرید آنلاین پتو الوان نیکوبافت به صورت عمده

خرید آنلاین پتو الوان نیکوبافت به صورت عمده

  • پتو الوان نیکوبافت اسمی است که در لیست قیمت محصولات این کارخانه به چشم می خورد و منظور نمونه های تک رنگ است.

    پتو الوان نیکوبافت

    پتو الوان نیکو بافت یکی از هزاران مدل زیبا و باکیفیت پتو در کارخانه ساوه است که به دلیل نرمی و لطافت بالا بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

    این پتو از بهترین الیاف روز دنیا تولید شده است و لذا با داشتن استانداردهای لازم موقعیت ویژه ای را برای فروش ایجاد کرده است. کارخانه ساوه در تنوع بسیار بالایی به تولید پتو پرداخته است و انواع مدل های پتو الماس، پتو برلیان، پتو یاقوت، پتو زمرد و… را در آنها شاهد خواهید بود که هر کدام از این مدل ها مانند پتو الوان ویژگی ها و مصرف کنندگان خاص خود را دارد.

    ایجاد تنوع در مدل ها در حقیقت بر مبنای پوشش برای همه سلایق و علایق ایجاد میشود و این امر زمانی درست اجرا میشود که رعایت استانداردها در هر کدام از این مدل ها در الویت قرار بگیرد. به این دلیل است که فروش عمده این محصول به دلیل کیفیت بالا سودآوری خاص خود را برای این کارخانه داشته است.

    کاتالوگ محصولات کارخانه پتو نیکوبافت

    کاتالوگ محصولات کارخانه پتو نیکوبافت

    پتوهای نیکو بافت کارخانه ساوه در تنوع مدل های مختلفی تولید دارد و در هر کدام از این تنوع ها، الیاف و تنوع طرح های مختلفی را نیز در نظر گرفته اند.

    مدل الوان نیز یکی از مدل های بسیار زیبا و خوش رنگ و طرح در این تولیدی است که ضمن استفاده از الیاف  مرغوب متناسب با همه انواع پوست هاست و ایجاد حساسیت ندارد، ضد باکتریال، عبور هوا از الیاف آن و… را دارد و ضمن ارائه در یک بسته بندی بسیار زیبا و شکیل از جایگاه بسیار ویژگی ای در بین انواع مدل های این کارخانه برخودار است.

    ابعاد استاندارد انواع پتو یک نفره و دونفره

    ابعاد استاندارد انواع پتو یک نفره و دونفره

    پتو الوان برای دونفر، یک نفره و نوزاد تنوع سایز و ابعاد دارد و پتوهای یک نفره این نوع پتو به شکل ۱۵۰*۲۱۰ سانتی متر و برای دونفره آن ۲۱۵*۲۴۰ سانتی متر سایز بندی دارد و این سایز و ابعاد کاملا مناسب و استاندارد در نظر گرفته شده است.

    سایت معتبر جهت خرید پتو الوان نیکوبافت

    سایت معتبر جهت خرید پتو الوان نیکوبافت

    برای خرید پتو الوان نیکو بافت شما میتوانید از شرکت تولیدی پاندا که توزیع کننده این پتو است اقدام نمایید. این پتو ضمن کیفیت بالا و تنوع بی نظیر از قیمت گذاری مناسبی برخوردار است و شما میتوانید با هر میزان بودجه ای که دارید بسته به نوع انتخاب خود خریدی کاملا ایده آل را تجربه نمایید.

    خرید از این شرکت برای بسیاری از تجار و خریداران تداوم همکاری را در پی داشته است و لذا این موضوع تضمینی است بر کیفیت و قیمت مناسب کالاهای این شرکت. لذا اگر خواهان پتو الوان نیکو بافت هستید میتوانید با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    پتو القصر الوان

    سایت معتبر فروش پتو القصر الوان

    پتو القصر الوان یکی از نمونه های پر فروش پتو خارجی است که از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های بزرگ کالای خواب عرضه می گردد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.