کالای خواب پاندا
خانه / پتو گلدار / خرید عمده پتو گلدار نیکوبافت

خرید عمده پتو گلدار نیکوبافت

  • پتو گلدار نیکوبافت یکی از تولیدات پر طرفدار این کارخانه است که غالبا خرید عمده آن برای صادرات به عراق انجام می شود.

    پتو گلدار نیکوبافت

    پتو گلدار نیکو بافت یکی از تولیدی های بسیار با کیفیت کارخانه ساوه میباشد که در تولید محصولاتی بسیار با کیفیت و ممتاز جز بهترین برند ها در سراسر ایران است.

    این کارخانه تولیدات خود را به صورت عمده عرضه میکند و لذا قیمتی کاملا مناسب و ارزان را نیز برای آنها در نظر میگیرد. این کارخانه با استفاده از بهترین ماشین آلات روز دنیا و بهره گیری از بهترین مواد اولیه روز دنیا توانسته است محصولاتی بسیار با کیفیت و در تنوع بالا را روانه بازار کند. این کارخانه ضمن تولیدات موفق خود صادرات پتو نیکوبافت به صورت برون مرزی بسیار بالایی را نیز داشته است.

    راه های سفارش پتو گلدار نیکوبافت

    راه های سفارش پتو گلدار نیکوبافت

    پتوهای تولید شده در کارخانه ساوه همچون پتو الماس، پتو برلیان و … از کیفیت و تنوع بسیار بالای برخوردار است و لذا بسیاری از خریداران و تاجران کالای خواب ضمن این تنوع بالاست که به خرید این محصولات اقدام میکنند.

    پتوهای گلدار در تنوع بسیاری در رنگهای سبز آبی، بنفش، صورتی و..تولید میشوند و به دلیل نرمی و لطافت بالای این نوع پتوها به صورت براق به نظر می آیند و ظاهر بسیار زیبا و فاخری را نیز پیدا میکنند و انتخاب این نوع پتوها برای عروس خانم ها و کسانی که برای خرید کالای خواب بخصوص پتو سخت گیرند شرایط مناسبی را نیز ایجاد کرده است.

    مزایای خرید پتو های گل دار نسبت به تک رنگ

    مزایای خرید پتو های گل دار نسبت به تک رنگ

    پتوهای گلدار نیکو بافت از بهترین الیاف روز دنیا تولید میشوند و به صورت یک نفره و دونفره و حتی متناسب با کودک و نوزاد نیز تولید دارد و شما بسته به نیاز از آن سفارش انجام میدهید.

    الیاف به کار رفته در این نوع پتو کاملا ضد حساسیت و سازگار با انواع پوست است، سبک و قابل حمل آسان، ضد باکتریال، قابلیت عبور هوا از الیاف آن و… است و لذا در کیفیتی بسیار بالایی قرار دارد که ثبت سفارش از آن به صورت گسترده انجام میگیرد. علاوه بر این، این پتوها در یک بسته بندی راحت و زیبا عرضه دارند تا ضمن حمل آن راحت باشید و مشکل جای دهی و جاگیری آن را نداشته باشید.

    لیست قیمت محصولات کارخانه پتو نیکوبافت

    لیست قیمت محصولات کارخانه پتو نیکوبافت

    پتو نیکوبافت ساوه توسط تولیدی های بسیاری در سراسر کشور توزیع میشود و لذا شرکت پاندا نیز در زمینه عرضه این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توزیع دارد و شما میتوانید ضمن خرید آن با قیمت پایین از کیفیت بالای آن نیز استفاده نمایید. بنابراین اگر خریدار پتو نیکوبافت هستید میتوانید با همکاران و مشاوران ما در اتباط باشید و برای خرید عمده آن ثبت سفارش داشته باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید اینترنتی پتو ایزابلا

    خرید اینترنتی پتو ایزابلا گلدار

    خرید اینترنتی پتو ایزابلا گلدار را می توان راحت ترین شیوه برای تهیه کارتنی این محصول با ارزان ترین قیمت دانست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.