کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / خرید تشک مهمان ۲ کیلویی از فروشگاه اینترنتی

خرید تشک مهمان ۲ کیلویی از فروشگاه اینترنتی

  • تشک مهمان ۲ کیلویی را می توان به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه کالا خواب پاندا در حجم صادراتی نیز تهیه نمود.

    تشک مهمان دو کیلویی

    تشک مهمان یکی از مرغوب و باکیفیت ترین تشک های است که در بازار موجود می باشد تشک های مهمان دارای قیمت های مناسب تری هم دارند نسبت به تشک های دیگری که در بازار وجود دارد. وزن تشک مهمان دو کیلو است و این نشانه سبک بودن تشک می باشد که این هم یکی از ویژگی های تشک مهمان است.

    تشک مهمان 2 کیلویی

    کارخانه تشک مهمان دو کیلویی در اصفهان

    کارخانه اصفهان عرضه کننده تشک های مهمان که از مرغوب ترین و دارای کیفیت بالا و قیمت های متنوع می باشد که از وزن مناسبی هم بهره مند است. تشک مهمان دارای وزن دو کیلو می باشد که این هم یکی از مزایای تشک است برای  سبک بودن تشک. شما مشتریان گرامی و عزیز هنگامی که تشک مورد نظرتان را انتخاب و پس از آن  خریداری کرده اید و بعد از آن تشک را استفاده می کنید از راحتی و سبک بودن تشک مهمان بهره مند می شوید. کارخانه تشک اصفهان در چند نوع خط تولید می باشد.

    تشک سفری سبک

    قیمت خرید عمده تشک سفری سبک

    قیمت تشک های فروشگاه مرکزی ما بستگی به نوع تشک دارد مانند  تشک هایی که رویه آن از جنس ژاکارد طراحی وتولید شده است قیمت بالا تری نسبت به قیمت های دیگر دارد. قیمت تشک های مهمان نسبت به تشک هایی که در بازار است قیمت مناسب تری دارد.

    قیمت تشک مهمان

    عوامل موثر بر قیمت تشک مهمان

    عواملی که روی قیمت تشک مهمان تاثیر می گذاردبسته به نوع تشک ها هستند تشک های مهمان به دلیل اینکه مزایا ی بالایی دارند مانند کیفیت محصول و…پس این نشانه این است که  قیمت مناسب تری هم دارد .

    شما مشتریان گرامی اگر میخواهید تشکی را که مد نظرتان است را به صورت اینترنتی خریداری کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و تشکی را که مورد نظر شما است در آنجا انتخاب و خریداری کنید. شما می توانید محصولات که می خواهید را به صورت عمده و یا  جزئی از فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و به شماره هایی داخل سایت موجود است تماس حاصل فرمائید یا به فروشگاه مرکزی ما مراجعه کنید.

     

     

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید تشک مهمان دو نفره

    خرید مدل های مختلف تشک مهمان دو نفره

    خرید تشک مهمان دو نفره در مدل های مختلف و با جنس رویه و وزن …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.