کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / خرید عمده تشک مسافرتی مرغوب در کرج

خرید عمده تشک مسافرتی مرغوب در کرج

  • تشک مسافرتی کرج شاید آن قدر در بازار وجود نداشته باشد و این تجار شهر محصول خود را جهت خرید عمده از استانهایی مثل اصفهان و یا تهران تهیه می نمایند.

    تشک مسافرتی کرج

    فلامنت یكی از انواع پارچه برای استفاده در تشک مهمان است كه هم كیفیت بالا و هم قیمت مناسبی نسبت به سایر پارچه ها دارد. تشک مهمان با جنس فلامنت یا زیپدار است یا بدون زیپ. تشک های مهمان ۲,۵ كیلویی جزء تشک های سبك محسوب می شوند. تشک سفری به صورت تاشو تولید می شود تا به راحتی در سفر قابل جابه جایی و فضای كمی را اشغال كند و خریداران به دنبال چنین تشک هایی برای سفر می باشند.

    خرید اینترنتی تشک مسافرتی کرج

    خرید اینترنتی تشک مسافرتی کرج

    شاید دسترسی به تشک مسافرتی در كرج و بسیاری از شهرهایی كه تولیدی تشک مهمان ندارند كار سختی باشد اما با مراجعه به سایت های عرضه این محصول به راحتی می شود خرید خود را انجام داد. فروش اینترنتی تشک مسافرتی سبب شده تا انواع تشک مسافرتی از تولیدی های مختلف از سراسر کشور به راحتی عرضه و ارسال شود.

    جدیدترین مدل تشک‌ مسافرتی همراه با ساک

    جدیدترین مدل تشک‌ مسافرتی همراه با ساک

    مدل های جدید تشک مهمان همراه با ساک یا همان كاور ارائه می شوند كه یكی از اپشن های بسیار خوب در بسته بندی تشک مهمان است كه كار حمل ان را اسان می كند. تشک مهمان در گذشته بدون بسته بندی و به صورت معمولی عرضه می شد اما تشک مهمان در حال حاضر با بسته بندی های چمدانی به بازار عرضه می شود.

    خرید عمده تشک مسافرتی درجه یک

    خرید عمده تشک مسافرتی درجه یک

    برای صادرات موفق تشک مسافرتی كیفیت تشک مسافرتی نقش بسیار مهمی دارد تشک مسافرتی درجه یک بهترین گزینه برای صادرات است. تشک مسافرتی درجه یک با بهترین مواد و الیاف با مناسب ترین قیمت در داخل کشور تولید می شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.