کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / قیمت تشک مهمان پارچه اعلا

قیمت تشک مهمان پارچه اعلا

  • تشک مهمان پارچه اعلا به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسب یک گزینه ی عالی برای صادرات این محصول به حساب می آید.

    تشک مسافرتی

    تشک مهمان یا تشک مسافرتی از گذشته تا امروز مورد توجه و کاربرد بسیاری داشته است و یکی از ملزومات هر خانه و هر سفری می باشد. علاوه بر آن در هتل ها و سازمان ها نیز جزء ضروریات محسوب می شود.

    ست تشک مهمان

    خرید ست تشک مهمان برای جهیزیه

    جنس تشک مهمان در گذشته از پنبه بود و همین مسئله باعث می شد که عمر چندانی نداشته باشد. یا دچار فرسودگی می شد یا بر اثر نم و رطوبت دچار پوسیدگی می شد. اما با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی جنس مورد استفاده در آنها به الیاف و اسفنج تغییر یافت و همین امر باعث سبکی، طول عمر بالا، ضدآلرژی و قابل شستشو بودن انها شده است.

    تشک مهمان پارچه اعلا از نظر ابعاد به تشک دونفره، تک نفره و کودک تقسیم می شود که با توجه به نوع برند و ابعاد آن کیفیت و قیمت آن فرق می کند.

    این تشک ها به دلیل تنوع، دوام بالا، قیمت مناسب، خواهان و خرید بالایی دارند. شما نیز می توانید برای دیدن انواع تشک مهمان پارچه اعلا و خرید آن به صورت عمده به سایت کالای خواب پاندا مراجعه و با کیفیت ترین تشک مهمان را خریداری کنید.

    تشک مهمان عبدل آباد

    قیمت تشک مهمان در عبدل آباد

    هر شخصی که به دنبال خرید عمده تشک و خرید از تولیدی باشد اولین جایی را که انتخاب می کند تهران است به خاطر موقعیت تجاری تهران؛ پس شما هم اگر به دنبال خرید عمده و خرید از تولیدی هستین آن هم با پارچه اعلا و درجه یک حتما به تولیدی های تشک واقع در عبدل آباد تهران فکر خواهید کرد.

    ترافیک و شلوغی خیابان های تهران از یک سو، ویروسی و بیماری و هزینه های بالا از سوی دیگر باعث شده اند تا افراد به خرید اینترنتی تشک مسافرتی علاقه بیشتری نشان دهند.

    تشک مهمان پارچه اعلا

    فروشگاه اینترنتی تشک مهمان پارچه اعلا

    خرید این تشک ها به صورت عمده و مستقیم و با ارزانترین قیمت از طریق فروشگاه های اینترنتی، تولیدی ها و نمایندگی ها امکان پذیر است. اگر به دنبال تشک مهمان با پارچه اعلا و با کیفیتی عالی هستید می توانید از طریق سایت پاندا اقدام به خرید کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان لوکس

    خرید عمده تشک مهمان لوکس با کاور چمدانی

    تشک مهمان لوکس یک تشک مهمان زیبا و درجه یک برای صادرات می باشد اگر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.