کالای خواب پاندا
خانه / روتختی دونفره / مرکز خرید بهترین روتختی سه بعدی دونفره ارزان

مرکز خرید بهترین روتختی سه بعدی دونفره ارزان

  • روتختی سه بعدی دونفره یکی از بهترین نمونه های روتختی اسپرت است که به سبب راحتی و قیمت ارزان، بازار خرید و فروش پر رونقی در مرکز های تجاری دارد.
    به صورت کلی به توجه به زیاد شدن تنش های عصبی روزانه افراد توجه زیادی به راحتی خواب خود در شب می نمایند یعنی ناگزیر هستند تا فضای خواب راحتی برای خود فراهم کنند. یکی از مهم ترین آیتم هایی که باید مدنظر داشته باشند سرویس خواب و ست لحاف و روتختی است که استفاده می نمایند.
    امروزه همه ی افراد برای اتاق خواب خود از تخت خواب استفاده می کنند. وسیله ای راحت که زحمت جمع و پخش کردن پتو و تشک را کم کرد و افراد می توانند زمان بیشتری را در کنار خانواده خود بگذرانند.

    لیست قیمت روتختی سه بعدی دونفره

    در گذشته عمدتا روتختی های دونفره بیشتر از نوع روتختی روبان دوزی شده یا روتختی گلدوزی شده بود. این نمونه ها از راحتی زیادی برخوردار نبود و لازم بود قبل از خوابیدن روی تخت، روتختی جمع شود و صبح دوباره پهن شود. به بیان دیگر روتختی ها جنبه ی تزئینی داشتند.

    اما در سال های اخیر اوضاع تغییر کرد، از انجایی که اکثریت زوج ها هر دو شاغل هستند لذا زمان و حوصله ی کافی برای جمع و پهن کردن هر روزه ی روتختی دیگر وجود نداشت. اینگونه بود که افراد به سمت روتختی اسپرت گرایش یافتند.

    روتختی اسپرت خود دارای انواع و طرح ها و جنس های متعددی شد که مهم ترین عامل دسته بندی آن ها جنس پارچه ی مورد استفاده در آن است.

    انواع روتختی بر اساس جنس رویه

    همانطور که در بالا ذکر شد پارچه ی استفاده شده در زمان دوخت روتختی یکی از مهم ترین موارد دسته بندی این محصول به حساب می آید زیرا، بسته به کیفیت و قیمت پارچه است که قیمت روتختی در نهایت مشخص می گردد.

    با علم به این موضوع شما را با انواع جنس پارچه استفاده شده در روتختی آشنا می نماییم:

    • روتختی کتان: برخی آن را بام روتختی نخ کتان نیز می نامند که ۱۰۰ درصد پنبه بوده، ضد حساسیت و بسیار لطیف می باشد و ماندگاری رنگ آن نیز بالاست.
    • روتختی پلی استر: در این نوع روتختی از ارزان ترین نوع پارچه استفاده شده لذا پایین ترین قیمت را داشته اما تنوع رنگ و طرحش نیز زیاد است.
    • روتختی پیگمنت: در پارچه ی این روتختی به صورت ترکیبی از نخ پنبه و پلی استر استفاده شده که به طبع از نوع پلی استر با کیفیت تر بوده ولی از کتان کیفیت پایین تری دارد.
    • روتختی بامبو: این نوع پارچه که جدیدا چند سالیست به بازار آمده از نوعی الیاف گیاهی استفاده شده که ضد آلرژی بوده و بسیار لطیف می باشد.
    • روتختی تنسل: در این روتختی ها از پارچه تنسل استفاده شده که برخی آن را با نام میکرو نیز می شناسند، فوق العاده لطیف بوده و هیچ نوع آلرژی پوستی یا تنفسی ایجاد نمی کند.

    دو نوع آخر برای تولید انواع روتختی سه بعدی دونفره هر یک از این رویه ها مزایا و معایب استفاده ای دارند، این شما هستید که با توجه به انتظاری که دارید و البته مبلغ پولی که می توانید خرج کنید تعیین می کنید کدام یک مناسب تر است.

    روتختی سه بعدی ۶ تیکه دو نفره

    با افزایش میزان محبوبیت استفاده از انواع روتختی کم کم شاهد رونق گرفتن بازار روتختی دونفره شدیم. انواع مدل روتختی اسپرت توسط کارگاه ها و کارخانه های داخلی و خارج تولید و عرضه شد تا جایی که برای پیدا کردن مدل روتختی اسپرت مورد پسند خود می توانید ۲ روز کامل عکس ببینید بدون آنکه نمونه تکراری در آن مشاهده کرده باشید.

    یکی از انواع پر فروش مدل روتختی اسپرت، روتختی سه بعدی دونفره است. این روتختی ها که به اسم روتختی چاپ دیجیتال نیز شناخته می شود در واقع تصور سه بعدی چاپ شده بر روی یه پارچه ی با کیفیت هستند.

    پنل رنگی استفاده شده در این نوع چاپ به قدری باکیفیت است که پس از شست و شو نیز کیفیت و وضوح تصویر حفظ شده و از بین نمی رود. همچنین پارچه به کار رفته در تولید روتختی سه بعدی دونفره و تک نفره از نوع تنسل یا بامبو بوده که بسیار لطیف و ضد حساسیت می باشد.

    البته روتختی سه بعدی بچه گانه نیز با طرح های کارتونی بسیار متنوع تولید و عرضه می شود که اگر به بازار ها که مرکز فروش روتختی سه بعدی در تهران هستند سری بزنید خواهید دید که همه ی فروشگاه های کالای خواب، دکور خود را با روتختی سه بعدی بچه گانه چیده اند.

    طرح هایی جذاب از کارتن های مورد علاقه کودکانه، مثلا روتختی سه بعدی السا و انا یا روتختی سه بعدی مرد عنکبوتی طرح هایی که رده ی سنی زیر ۱۴ سال به آن بسیار علاقه نشان می دهند و به طبع پرفروش نیز می باشند.

    اما برای روتختی سه بعدی دونفره ۶ تکه یعنی شامل ۲ روبالشی، یک ملحفه کشدار، لحاف، و دو رویه کوسن می شوند معمولا طرح های گل، منظره و حیوانات بیشتر استفاده می شود.

    زیباترین مدل های روتختی سه بعدی

    به صورت کلی معمولا روتختی سه بعدی دونفره در دو حالت عرضه می شود، ۶ تکه و ۷ تکه. ۶ تکه ها شامل دو روبالشی، دو رویه کوسن، یک ملحفه کش دار، و لحاف می باشند. ۷ تکه ها نیز به همین صورت هستند اما لحاف سفید و لایت و کاور آن قابل جدا شدن می باشند. یعنی کاور لحاف به صورت زیپدار بوده و شما می توانید آن را تعویض نمایید.

    اما در نمونه ی ۶ تکه کاور به لحاف چرخ شده و نمی توان ان را جدا کرد. برای شست و شو لازم است کل لحاف شسته شود در حالی که در نمونه ی ۷ تکه شما کاور را دراورده و آن را می شویید.

    پاندا خواب در واقع یک مرکز فروش روتختی سه بعدی در تهران و تمام شهر های ایران است که می توانید انواع روتختی سه بعدی دونفره و تک نفره را با بالاترن سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت و تنوع بالای طرح و نقش را به صورت تکی یا عمده خریداری نمایید.

    پر فروش ترین انواع مدل روتختی اسپرت

    در میان انواع روتختی سه بعدی دونفره و تک نفره برخی طرح ها هستند که بسیار پر فروش به حساب می آیند، برخی از این طرح ها عبارتند از:

    • روتختی طرح گل رز
    • روتختی سه بعدی طرح پروانه
    • روتختی سه بعدی طرح ببر
    • روتختی سه بعدی طرح دریا
    • روتختی سه بعدی طرح ایفل
    • روتختی سه بعدی  طرح گل ارکیده
    • روتختی سه بعدی طرح شکوفه
    • روتختی سه بعدی طرح اسب
    • و …

    این نمونه ها معمولا از توجه زیادی بهره می برند، البته هر یک از این مدل هایی که گفتیم خود دارای تنوع رنگ و طرح زیادی می باشند که به طبع می تواند پاسخگوی سلیقه شما و طرح مدنظرتان باشد.

    انواع روتختی دو نفره عروس و داماد

    از جمله مهم ترین مواردی که افراد اقدام به خرید روتختی دونفره می کنند، روتختی عروس است. بیشترین میزان دقت را افراد در زمان خرید روتختی عروس و داماد از خود نشان می دهند چون خاطره انگیز ترین سرویس خوابی خواهد بود که در طول عمرشان خریداری می نمایند.

    در گذشته از روتختی روبان دوزی شده یا روتختی دانتل و تور برای عروس استفاده می نمودند. این سبک روتختی عروس عمدتا جنبه ی تزئینی داشت و در زمان خواب باید جمع می شد. اما امروزه از روتختی سه بعدی برای عروس ها استفاده می شود، یک مدل از روتختی اسپرت دونفره که طرح ها و نقش های متعددی دارد.

    رنگ زمینه ی روشن، طرح های شاد با رنگ های ملیح از ویژگی های بارز این نوع روتختی ها به حساب می آید. روتختی رز صورتی از پر طرفدار ترین انواع روتختی سه بعدی عروس است که در بازار خرید و فروش می شود.

    برخی برند های خارجی در گذشته بازار روتختی سه بعدی دونفره ایران را در دست داشتند اما امروزه تولیدی های زیادی هستند که با وارد کردن پنل های پارچه ترک اقدام به تولید این سبک روتختی نموده اند.

    همچنین این کارخانه ها و کارگاه ها برای جلب رضایت بیش از پیش مشتریان خود اقدام به تولید پرده با پنل تصویر روتختی نیز نموده اند. این پنل های پرده یا با طرح روتختی ست هستند یا با رنگ زمینه ی آن که باعث زیبایی بیش از پیش اتاق خواب می شود.

    پنل پرده سه بعدی ب صورت پانچ شده با عرض مشخص و در طول دلخواه برای مشتریان حاضر شده و به آن ها تحویل می شود.

    روتختی سه بعدی طرح Flowers

    روتختی سه بعدی طرح فلور که به اسم روتختی سه بعدی طرح گل نیز شناخته می شود از جمله معروف ترین و زیباترین طرح های روتختی سه بعدی است که در مراکز فروش کالای خواب به چشم می خورد.

    روتختی سه بعدی طرح گل، به صورت یک نفره یا دونفره، با طرح های متنوع و رنگ های بسیار جذاب می تواند پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای باشد. به عنوان مثال اگر شما می خواهید روتختی با رنگ های زنده و گیرا داشته باشید روتختی طرح flower می تواند نیاز شما را پاسخگو باشد. همانطور که در پایین مشاهده می کنید این سبک روتختی دقیقا همان رنگی است که شما در نظر داشته اید.

    چنانچه طرفدار رنگ های آرام و ملایم هستید و می خواهید فضای اتاق خوابتان نیز این چنین تم ارامی داشته باشد باز هم بهترین گزینه روتختی طرح گل است که گلهایی با رنگ های صورتی، آبی یا زرد ملایم دارد مانند این سبک:

    همچنین توجه داشته باشید که روتختی طرح گل تنها با طرح گل رز در بازار عرضه نمی شود بلکه روتختی گل آفتاب گردان، روتختی شکوفه، روتختی گل ارکیده، روتختی گل داوودی و … نیز در دسته طرح های روتختی طرح flower قرار می گیرند.

    در میان انواع مختلف این طرح از روتختی های سه بعدی عمده ی فروش مربوط به روتختی عروس و داماد می شود که به جهت تنوع طرح و تصویر زمینه بسیار غنی می باشند.

    به همین جهت در هر فروشگاه روتختی سه بعدی قطعا اولین پیشنهاد فروشنده در میان طرح ها به خریداران روتختی عروس، همین طرح گل می باشد.

    روتختی سه بعدی نوجوان پسرانه

    در این مقاله از روتختی سه بعدی دونفره و کودکانه صحبت کردیم. جالب است بدانید اکثر طرح های روتختی سه بعدی دونفره به صورت یک نفره نیز تولید می شوند اما نوع خاصی از روتختی ها است که به روتختی سه بعدی نوجوان معروف می باشد.

    در واقع اوج شکاف سلیقه ای انسان ها در سنین نوجوانی است، این رنج سنی سلیقه ای کاملا متفاوت داشته و معمولا روتختی های زمینه تیره با طرح های خاص را می پسندند.

    این سبک طرح ها به همین جهت غالبا فقط در ابعاد یک نفره تولید شده و به اسم روتختی سه بعدی نوجوان نیز شناخته می شود.

    البته بعضی افراد نیز که در جو ارامتری زندگی می کنند طرح هایی با رنگ شاد و فانتزی را می پسندند که نشانگر آرامش روحی آن ها و حس امنیتی است که از خانواده دریافت می نمایند.

    به صورت کلی سنین نوجوانی سنین بسیار خاص و شاخصی است که خانواده ها باید به آن توجهی ویژه داشته باشند. در این سن فرزندان به سمت استقلال طلبی می روند و یکی از زمینه های بی خطری که خانواده می تواند در آن به استقلال فرزندش احترام بگذارد انتخاب طرح روتختی است.

    اجازه دهید فرزندتان پسر یا دختر خودش طرح مورد علاقه اش برای روتختی را انتخاب نماید، او باید کم کم اماده ی ورود به اجتماع و پذیرفتن مسئولیت شود. اجازه دهید این کار را از اتاق خواب و تخت خود شروع نماید.

    داشتن روتختی مورد پسند او، وی را به اتاقش علاقه مند می نماید و خواهید دید بیشتر عکس هایی وی درون همان تخت خواب گرفته خواهد شد.

    مرکز فروش روتختی سه بعدی نوجوان

    اگر شما صاحب یک فروشگاه روتختی سه بعدی هستید حتما به طرح های خاص مورد پسند نوجوانان نیز توجه داشته باشید. در صورت ورود مشتریانی که جهت خرید روتختی برای فرزند خود که در سنین نوجوانیست به نزد شما آمده اند، طرح های مذکور را به آن ها معرفی نمایید و سلیقه ی فرزند خانواده را تایید نمایید.

    به این ترتیب شما یک فروش موفق داشته اید و آن نوجوان نیز موفق شده با سلیقه ی خود یک خرید را انجام دهد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    صادرات روبالشی استون

    صادرات روبالشی استون سه بعدی درجه یک اصفهان

    صادرات روبالشی استون درجه یک از اصفهان که دقیقا نوعی از روبالشی سه بعدی با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.