کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / پخش انواع تشک زمینی مسافرتی اصفهان

پخش انواع تشک زمینی مسافرتی اصفهان

  • تشک زمینی مسافرتی توسط کارخانه تولیدی اصفهان در انواع مدل های مختلف و با وزن های گوناگون، تولید می شود که با پخش عمده آن ها از طریق این سایت، شما می توانید اقدام به خرید عمده با بهترین قیمت های ممکن نمایید چرا که مستقیم و بی واسطه، انواع تشک ها را عرضه می نماییم.

    خرید تشک

    فروش عمده تشک مسافرتی از کارخانه تولید کننده، فرصت ایده آل برای پخش کنندگان تشک در بازار امروزی را فراهم می آورد تا امکان خرید تشک با بهترین قیمت ها را داشته باشند و این که شما بخواهید اقدام به سفارش تشک نمایید، حضوری و یا تلفنی، امکان پذیر خواهد بود.

    تشک ابری ارزان

    تولیدی تشک ابری ارزان

    در میان تولیدات شرکت پاندا خواب در خصوص تشک های ارزان قیمت و سبک، تشک ابری هم می تواند یکی از نمونه هایی باشد که از فروش بالایی برخوردار است و زمینه های مصرفی گسترده ای را شامل می شود.

    این که شما بخواهید به خرید عمده تشک مسافرتی ابری اقدام نمایید، امری است که با انتخاب وزن های مد نظر شما، می تواند با یک تماس، قابل انجام باشد.

    تشک مهمان ارزان

    سفارش تشک مهمان ارزان

    تشک مهمان ارزان قیمت هم می تواند سفارش مشتریان زیادی باشد که تولیدات خوبی در این خصوص، از سمت کارخانه اصفهان، انجام شده است.

    تشک نمدی نمونه یکی از تشک های مسافرتی و یا مهمان می باشد که تولید این مدل تشک، با استفاده از پشم طبیعی بره انجام می شود و طبیعی و ارگانیک بودن آن، خواص و فواید زیادی را به همراه می آورد.

    تشک مسافرتی ارزان

    خرید تشک مسافرتی ارزان

    برای خرید تشک مسافرتی ارزان، می توانید تشک با وزن ۱۸۰۰ گرم را انتخاب نمایید که تولید آن با استفاده از پارچه فلامنت انجام می شود و زیپ دار و بدون زیپ هم قابلیت تولید را خواهد داشت.

    این که خرید عمده تشک مسافرتی مورد نیاز خود را از طریق این سایت انجام دهید و یا به دنبال خرید تشک های مسافرتی دیگری هستید می توانید با ما در تماس باشید.

    تشک زمینی مسافرتی

    پخش انواع تشک زمینی مسافرتی اصفهان

    تشک زمینی مسافرتی از این ظرفیت برخوردار می باشد که در انواع نمونه های مختلف، تولید و عرضه شود و تشک دو کیلوگرمی پنبه دوزی شده به صورت دور دوزی و به همراه کاور، قابل عرضه شده است.

    با انتخاب هر یک از تشک های مجموعه پاندا خواب، می توانید انواع نمونه و مدل تشک ها را عمده و مستقیم، سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.