کالای خواب پاندا
خانه / تشک دو نفره / فروش عمده تشک مسافرتی دو نفره سبک

فروش عمده تشک مسافرتی دو نفره سبک

  • تشک مسافرتی دو نفره با وزن سبک و از جنس الیاف پشم شیشه و ابری و …، تولید می شود. فاکتورهای دیگری مانند زیپ، پارچه و … هم می تواند تاثیرگذار در قیمت گذاری تشک باشند. در نتیجه فروش عمده بی واسطه تشک مسافرتی در این سایت، بهترین قیمت ها را در اختیار خریداران عمده این محصول، قرار می دهیم.

    تشک مهمان دونفره

    تولیدات تشک مسافرتی پاندا خواب در نتیجه بهره مندی از نیروهای متخصص به همراه استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود که سبب شده تا کیفیت را در کنار کمیت، بتوانیم به مشتریان خود عرضه نماییم. تشک مهمان دونفره به همراه انواع تشک های تک نفره با مشخصه های متنوع را می توانید با یک تماس هم سفارش دهید.

    تشک یک نفره ارزان

    قیمت تشک یک نفره ارزان

    تولیدات تشک یک نفره مسافرتی با سایز استاندارد ۱۹۰*۹۰*۵ انجام می شود که از مشخصه های این نوع تشک ها، می توان به جنس پلی استر و ساتین طرح دار اشاره نمود.

    اگر بخواهید به یک قیمت خوب و رقابتی در بازار برای خرید عمده تشک مسافرتی دست یابید، بدون شک، نیاز به ارتباط مستقیم با شرکت تولید کننده خواهد بود و ما در مجموعه پاندا خواب، چنین فضایی را برای شما فراهم ساخته ایم.

    تشک مهمان ارزان

    تولیدی تشک مهمان ارزان

    شرکت تولیدی تشک مهمان پاندا خواب، انواع تشک های خود را با الیاف استاندارد پلی استر ترموفیوز پر می نماید که این الیاف فشرده، به حجیم تر شدن با وزن کم، کمک بسیاری خواهد نمود.

    یک وزن ایده آل که در اکثر تولیدات تشک یک نفره، مورد استفاده قرار می گیرد، مربوط به وزن دو کیلوگرم می باشد و استفاده از پارچه های ساتین طرح دار، عاملی برای زیباتر دیده شدن و افزایش کیفیت این مدل تشک ها خواهد بود.

    انواع تشک مسافرتی

    صادرات انواع تشک مسافرتی

    شرکت پاندا خواب در تولیدات تشک مسافرتی خود، استانداردهای لازم مربوط به کیفیت را رعایت نموده و از الیاف ضد آلرژی استفاده می نماید.

    این که بخواهید به صادرات تشک مسافرتی اقدام نمایید، مسئله ای است که سرمایه داران بسیاری به دنبال آن هستند و ما نیز شرایط تامین تشک با بهترین قیمت ها را برای شما فراهم ساخته ایم.

    تشک مسافرتی دو نفره

    فروش عمده تشک مسافرتی دو نفره سبک

    ایجاد موقعیت فروش عمده تشک مسافرتی دو نفره و تک نفره با وزن های سبک و سنگین، به افرادی که در این عرصه، تجارت می نمایند، این امکان را داده است که بتوانند به سودآوری های بیشتری دست یابند.

    دلیل این مسئله هم به قیمت تشک های ارائه شده بستگی دارد به گونه ای که تشک های تولیدی پاندا خواب، مستقیم و بی واسطه به خریداران عمده، ارائه می شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.