کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / خرید انواع تشک مهمان نازک به صورت عمده

خرید انواع تشک مهمان نازک به صورت عمده

  • تشک مهمان نازک یک انتخاب مناسب برای خرید عمده است، شما می توانید سبک ترین وكم حجم ترین تشک مهمان را با كیفیتی عالی و به صورت غیرحضوری از كالای خواب پاندا خریدای كنید.

    تشک مهمان نازک

    تشک مهمان نازک با وزن کم تولید میشود که به دلیل استفاده الیاف های سبک نظیر اسفنج است. تشک سفری با رویه فلامنت یكی از ارزانترین نوع تشک مسافرتی است، دلیل آن هم قیمت ارزان پارچه فلامنت در بین سایر انواع رویه های تشک مسافرتی است. تشک مهمان یا همان مسافرتی به دلیل نوع تكنولوژی استفاده شد درآن ها از جنس تا دوخت گرفته دارای وزنی سبك و حجمی كم هستند، معمولا وزن تشک مسافرتی از۱۸۰۰گرم تا ۴ كیلو متفاوت است.

    صادرات تشک مسافرتی سبک ارزان

    صادرات تشک مسافرتی سبک ارزان

    یكی از بحث های مهم در زمینه تشک مسافرتی بحث صادرات آن است چراكه صادرات آن در طی سالهای گذشته با افزایش روبه رو شده است. در بحث صادرات تشک مسافرتی صادر كنندگان به دنبال كسب  سودآوری بیشتراز تشک مسافرتی هستند، نمونه سبک و کم حجم بسیار ارزان قیمت و دارای حاشیه سود بالاییی برای صادرات خواهندبود. یكی از راه های سود آوری مناسب خرید تشک مسافرتی به قیمت عمده و ارزان و صادرات آن است.

    خرید تشک مهمان نازک برای صادرات به عراق

    خرید تشک مهمان نازک برای صادرات به عراق

    یكی از كشورهای همسایه كه خیلی از تشک مسافرتی نازک ایرانی استقبال می كند كشور عراق است كشور یک بازار بسیار عالی برای فروش تشک مهمان ایرانی می باشد. مجموعه پاندا با فراهم كردن زمینه عرضه تشک مهمان به صورت عمده آماده همكاری با صادر كنندگان كالای خواب به كشورهای همسایه می باشد.

    تشک مهمان نازک به دلیل حجم و وزن بسیار كم دارای قیمت ارزانی است در تولید این نوع تشک از ابر یا همان اسفنج استفاده می شود.

    قیمت انواع تشک مسافرتی

    لیست قیمت انواع تشک مسافرتی از سبک تا سنگین

    قیمت تشک مسافرتی سبک و سنگین بسیارباهم تفاوت دارد. تشک مهمان سبک بسیار ارزانتر از تشک مهمان با حجم و تراكم بالاتر است. تشک مهمان در انواع و اندازه های مختلف و طرح های گوناگون با نازلترین قیمت وعرضه به صورت انلاین وبرخط در مجموعه پاندا.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان خارجی

    قیمت خرید تشک مهمان خارجی ارزان

    تشک مهمان خارجی با توجه به برند آن قیت آن متفاوت است مجموعه كالای خواب …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.