کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / فروش فوق العاده و حراج تشک مهمان

فروش فوق العاده و حراج تشک مهمان

  • حراج تشک مهمان ایرانی و نیز فروش فوق العاده این محصول سبب شده تا صادر كنندگان این تشک سفری تمایل بیشتری برای همكاری تجاری با تولیدی ها و مراكز عرضه آن داشته باشند.

    حراج تشک مهمان

    حراج تشک مهمان سبب رونق صادرات این محصول به کشور های همسایه شده است. فروش فوق العاده و حراج تشک مهمان زمینه ای را برای همکاری صادر کنندگان فراهم کرده است. تشک مهمان vip یک نوع از تشك های مسافرتی پرفروش و با كیفیت است. جنس استفاده شده در تشک های vip  متفاوت و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. بیشترین پارچه مورد استفاده در این تشک ها پارچه ستایش و فلامنت است پارچه ها ضدحساسیت هستند.

    مشخصات تشک مسافرتی مناسب مناطق سردسیر

    مشخصات تشک مسافرتی مناسب مناطق سردسیر

    با توجه به نوع الیاف تشک های مسافرتی مناسب ترین نوع تشک مسافرتی برای مناطق سردسیر تشک های نمدی وپنبه ای و تشك مسافرتی با الیاف پشم شیشه است كه با حفظ حرارت ایجاد شده گرما را نگه می دارد.

    خرید عمده بهترین انواع تشک سفری

    خرید عمده بهترین انواع تشک سفری

    تولیدی های زیادی در سراسر كشور با تولید انواع تشک سفری با كیفیت بازار خوبی را برای خرید عمده انواع تشک سفری ایجاد كرده اند.تشک سفری رویه فلامنت یكی از تشک های سفری سبک و ارزان موجود در بازار است اگر خواهان خریدی آسان به صرفه و مطمئن تشک سفری به صورت عمده هستین مجموعه كالای خواب پاندا را انتخاب كنید.

    حراج تشک مهمان به قیمت تولیدی

    حراج تشک مهمان به قیمت تولیدی

    حراج تشک مهمان به قیمت تولید توسط تولید و نمایندگی تشک مهمان صورت می پذیرد كه موقعیت مناسبی را برای یک همكاری پرسود در زمینه كالای خواب فراهم كرده است. تشک مهمان به قیمت تولیدی را میتوانید در پاندا خواب به صورت اینترنتی وتماس تلفنی سفارش دهید. این کمپانی از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و خریدار توانسته پایین ترین قیمت ممکن را برای خرید شما عزیزان امکان پذیر نماید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان لوکس

    خرید عمده تشک مهمان لوکس با کاور چمدانی

    تشک مهمان لوکس یک تشک مهمان زیبا و درجه یک برای صادرات می باشد اگر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.