کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / مراکز تجاری فروش تشک مسافرتی در تهران

مراکز تجاری فروش تشک مسافرتی در تهران

  • فروش تشک مسافرتی در تهران در مراکز تجاری متعددی انجام می شود تا دسترس پذیری برای خریداران زیاد شود ولی هنوز هم خرید اینترنتی راحت ترین راه به حساب می آید.

    فروش تشک مسافرتی در تهران

    فروش تشک مسافرتی با توجه به موقعیت و ظرفیت هر شهر فرق می كند. در شهر های كوچک مراكز كمتری برای عرضه تشک وجود دارد. موقعیت تهران در بین استانها سبب شده تا مراكز تجاری فروش تشک مسافرتی زیادی در آن وجود داشته باشد.

    تشک مسافرتی با توجه به نوع ساخت و الیاف به مدل های مختلفی تقسیم می شود و هر كدام طرفداران خاص خود را دارد. تشک سفری لایكو یک نوع از تشک سفری است كه از الیاف طبیعی در آن استفاده شده است نوع دیگر تشک مسافرتی،تشک مسافرتی طبی است كه استانداردهای فرم ستون فقرات درآن رعایت شده است.

    فروش تشک مسافرتی ایرانی به کشور های همسایه

    فروش تشک مسافرتی ایرانی به کشور های همسایه

    فروش تشک مسافرتی هم در كشور و هم در كشورهای همسایه با افزایش خوبی همراه بوده است و این نتیجه كیفیت در تولید و قیمت مناسب در عرضه این محصول است. اكثر صادرات تشک مسافرتی ایران به كشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق، تركیه، تركمنستان و… است. تشک مسافرتی ایرانی به دلیل جنس مرغوب و استقبال کشورهای همسایه از آن بهترین گزینه برای فروش به کشورهای همسایه است.

    صادرات تشک مهمان یک نفره به عراق

    صادرات تشک مهمان یک نفره به عراق

    صادرات تشک مهمان یک نفره به كشور عراق در طی سالهای اخیر بسیار افزایش داشته است. با توجه به اینكه محصولات ایرانی قیمت بسیار مناسبی برای خریداران خارجی دارند استقبال زیادی از این محصولات در این كشورها می شود. تشک مهمان یک نفره نیز از محصولات باکیفیت و ارزان تولید ایران است که مورد توجه کشورهایی مانند عراق قرار گرفته است.

    قیمت رقابتی تشک مسافرتی اصفهان برای صادرات

    قیمت رقابتی تشک مسافرتی اصفهان برای صادرات

    اصفهان بهترین مكان برای همكاری در زمینه صادرات تشک مسافرتی می باشد.چرا كه اصفهان به عنوان قطب تولید ان بهترین قیمت و كیفیت را دارا است. با افزایش تولیدی های تشک مسافرتی در سطح كشور و ایجاد تنوع زیاد در این محصول منجر به ایجاد یک بازار رقابتی برای صادرات ان شده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    2 دیدگاه

    1. نمایندگی رشت دارین؟

    2. خیر متاسفانه اما ارسال داریم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.