کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / خرید تشک مهمان زست از فروشگاه اینترنتی

خرید تشک مهمان زست از فروشگاه اینترنتی

  • تشک مهمان زست ساخت یک شرکت آلمانی است که اقدام به تولید انواع تشک های طبی متناسب با شرایط افراد را کرده است خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی راحت ترین راه ممکن است.

    تشک مهمان زست

    تشک سفری زست تولید شده توسط شركت المانی زست كه یكی از برندهای خارجی معروف تشک مهمان در كشور می باشد. تشک زست از سال ۱۳۹۴ به عنوان نمایندگی فعال فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.

    لیست قیمت تشک مهمان زست

    لیست قیمت تشک مهمان زست

    مراكز فروش اینترتی و حضوری زیادی وجود دارند كه تشک مسافرتی زست را عرضه می كنند و شما می توانید به صورت مجازی و تلفنی از قیمت انواع تشک مهمان زست قبل از خرید مطلع شوید.

    نمایندگی فروش انواع تشک مسافرتی یک نفره

    نمایندگی فروش انواع تشک مسافرتی یک نفره

    برای خرید عمده تشک مهمان باید به نمایندگی آن مراجعه کرد. مجموعه پاندا یكی از نمایندگی های عرضه  انواع تشک سفری یک نفره است كه شرایط بسیار خوبی را برای خرید انواع تشک مهمان یک نفره فراهم كرده است.

    قیمت تشک مهمان یک نفره ترکیه  ای

    قیمت تشک مهمان یک نفره ترکیه  ای

    از برند های معروف دیگر تشک مهمان خارجی، تشک مهمان ترک است که طرفداران زیادی دارد. تشک مهمان ترک به دلیل کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آن از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است. قیمت تشک مهمان تركیه ای كمی گرانتر نسبت به انواع دیگر است. البته بسیاری از تشک های مهمان موجود در بازار كه به عنوان ترک یا زست به فروش می رسند ممكن است اصل نباشند، پس در هنگام خرید باید به این نكته توجه كنید.

    تشك مهمان ترك دارای دوخت بسیار زیبا وعالی و رویه ی بسیار با كیفیت  كه معمولا پارچه ژاكارد در رویه آن استفاده می شود كه ضد چروک و از دوام بالایی برخوردار است.

    اگر می خواهید تشک مسافرتی تركیه ای را خریداری نمایید و با قیمت مناسب تری برای شما تمام شود تشك مهمان یک نفره تركیه ای پیشنهاد مناسبی برای خرید است.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    خرید تشک مهمان دو نفره

    خرید مدل های مختلف تشک مهمان دو نفره

    خرید تشک مهمان دو نفره در مدل های مختلف و با جنس رویه و وزن …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.