کالای خواب پاندا
خانه / تشک رویال / خرید شیک ترین تشک مهمان رویال

خرید شیک ترین تشک مهمان رویال

  • تشک مهمان رویال تمام ویژگی های یک تشک مهمان استاندارد را داراست و در دو سایز تک نفره و دو نفره تولید می گردد، مرکز کالای خواب پاندا عرضه کننده شیک ترین  نوع مدل تشک مهمان رویال با کیفیتی بسیار عالی و عرضه مستقیم از شرکت اماده ارائه انواع همکاری می باشد.

    تشک مهمان رویال

    تشک مهمان از بهترین نوع تشک ها می باشند، چرا که دارای وزن سبک وحجم کم و قابلیت جابه جایی بسیار آسان رو دارا هستند. یکی از محبوبترین نوع تشک مهمان ایرانی، تشک مهمان ساخت شرکت رویال است که دارای وزنی سبک و دوامی بسیار بالاست. چرا که در ساخت آن از تکنولوژی های روز استفاده شده است.

    قیمت به روز تشک مهمان رویال

    قیمت به روز تشک مهمان رویال

    تشك مهمان رویال اصل توسط شركت رویال در اصفهان تولید و عرضه می شود، كه در تولید آن از مواد مرغوب موجود در بازار استفاده می گردد. اكثر كسانی كه به دنبال تهیه تشک مهمان هستند سایز یک نفره آن را انتخاب می كنند. تشک مهمان تک نفره فضای كمی را اشغال و قابلیت حمل آسانی را در سفر و خانه دارد، لذا برای  خرید عمده و جهیزیه عروس بهترین گزینه می باشد.

    برای دریافت قیمت های به روز و جدید تشک مهمان رویال با تماس تلفنی و یا به صورت اینترنتی با كارشناسان مجموعه پاندا از آن اطلاع پیدا كنید. مناسب ترین نوع تشك مهمان رویال را خریداری كنید.

    فروش طرح های متنوع تشک مهمان

    فروش طرح های متنوع تشک مهمان

    فروش انواع طرح های متنوع  تشک مهمان ایرانی و خارجی و با کیفیت ترین محصولات در مجموعه خواب پاندا آماده فروش است. همکاران ما در این واحد می توانند علاوه بر راهنمایی شما در زمینه انتخاب بهترین محصول، ثبت سفارش شما را نیز به صورت آنلاین انجام دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را دریافت نمایید.

    فروش تشک مهمان در انواع مختلف به صورت عمده

    فروش تشک مهمان در انواع مختلف به صورت عمده

    امروزه فروش تشک مهمان در انواع مختلف و به صورت عمده توسط نمایندگی  و مراكز فروش تشک مهمان با مناسب ترین قیمت بازار صورت می گیرد.خرید تشک مسافرتی به قیمت تولیدی و عمده از مجموعه بازگانی پاندا و ارسال آن به سراسر كشور از ویژگی های این مجموعه می باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان خارجی

    قیمت خرید تشک مهمان خارجی ارزان

    تشک مهمان خارجی با توجه به برند آن قیت آن متفاوت است مجموعه كالای خواب …

    یک دیدگاه

    1. ایمان میثاقی

      سلام نمایندگی تهرانتون کجاست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.