کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / قیمت تشک مهمان یک نفره ۳ کیلویی

قیمت تشک مهمان یک نفره ۳ کیلویی

  • تشک مهمان یک نفره ۳ کیلویی از مدل های خوب قابل استفاده برای روی زمین می باشد که قیمت این محصول نیز با توجه به کیفیت و ضمانت هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. عمده فروشی تشک های مسافرتی با قیمت های رقابتی در این سایت، بهترین فرصت برای همکاری با تمامی شهرها می باشد.

    یکی از شرکت های فعال در زمینه ی تولید تشک مهمان شرکت ستاره شب است که در اصفهان دایر است. این شرکت به منظور پاسخگوی به سلیقه مشتریان و اقشار مختلف جامعه با هر سطح اقتصادی تشک های خود را در وزن های مختلف و سطوح کیفی متفاوت ولید می نماید.

    شرکت تشک نایت استار در تولید تشک های خوب خود از الیاف پلی استر استفاده می نماید که این امر از بروز حساسیت نیز در افراد، جلوگیری می نماید.

    تشک مهمان 3 کیلویی

    تشک مهمان ۳ کیلویی دوبل آکاردئون

    یکی از پر فروش ترین مدل های تشک مسافرتی، تشک مهمان ۳ کیلویی دوبل با دو لایه آکارئون است که حدودا ضخامتش ۷ سانتی متر می باشد. حالت فنری شکل تشک و ضخامت مناسب آن باعث شده تا یک گزینه ی منحصربفرد برای خرید به حساب بیاید.

    سایز تشک های تشک مهمان یک نفره ۳ کیلویی، ۲۰۰ * ۹۰ سانتی متر یا ۱۹۵ در ۸۵ سانتی متر می باشد که از جنس های مختلف پارچه رویه می شود.

    در بین جنس رویه ها پارچه فلامنت از همه ارزانتر بوده و باعث می شود قیمت تمام شده ی تشک پایین تر بشود به همین جهت است که در بین نمونه های مختلف تشک تولید این کارخانه تشک مهمان یک نفره ۳ کیلویی بیشترین طرفدار را داشته و بالا ترین آمار ثبت سفارش را از آن خود نموده است.

    تشک مهمان یک نفره 3 کیلویی

    خرید عمده تشک مهمان یک نفره ۳ کیلویی

    به منظور خرید عمده تشک های ایرانی ، در حال حاضر اینترنت می تواند بهترین بستر برای همکاری محسوب شود تا مشتریان در کمترین زمان ممکن، ثبت سفارشات خود را به انجام رسانند.

    عمده فروشی انواع تشک مسافرتی در این سایت، با ارائه قیمت های مستقیم کارخانه و تضمین کیفیت انجام می شود و شما هم فرصت بهره مندی از این موقعیت برای ثبت سفارشات تشک را دارید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان لوکس

    خرید عمده تشک مهمان لوکس با کاور چمدانی

    تشک مهمان لوکس یک تشک مهمان زیبا و درجه یک برای صادرات می باشد اگر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.