کالای خواب پاندا
خانه / تشک طبی / قیمت خرید تشک مهمان طبی

قیمت خرید تشک مهمان طبی

  • تشک مهمان طبی با مدل های مختلفی که دارد برای خرید عمده در بازار مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و … با بهترین قیمت ها قابل عرضه بوده که می توانید با بهره مندی از این فرصت، سودآوری های تضمین شده ای را به دست آورید. تشک مهمان vip، نمونه ای از بهترین مدل ها محسوب می شود که در اختیار شما قرار داده ایم.

    تشک مهمان طبی

    داشتن یک خواب آرام با انتخاب تشک خوب امکان پذیر خواهد بود و در این زمینه تشک مهمان طبی از پیشنهادات ویژه ای محسوب می شود که شما را به این هدف، می رساند.

    استفاده از لایه پنبه ای ارگانیک و یا الیاف پلی استر برای لایه بیرونی این تشک ها سبب می شود تا بتوان از پوست بدن نیز محافظت نمود و از طرفی، خواب راحتی را تجربه نمود.

    تشک طبی مهمان ۳کیلویی پفدار

    همانطور که گفته شد، این مدل تشک ها از کیفیت بالا و تضمین شده ای برخوردار هستند که همین مسئله سبب شده تا مورد پیشنهاد این مرکز برای عمده فروشی قرار گیرد.

    حالت فنری این تشک ها و نیز استفاده از دو لایه آکاردئون در درون این نوع تشک عاملی برای پیشگیری و درمان مشکلات و دردهای کمر و گردن می شود.

    ضخامت این نوع تشک به جهت دوبل بودن آکاردئون موجود در آن به حدود ۷ سانتی متر می رسد که باعث می شود فرد خواب راحتی را بر روی این نمونه تشک طبی مهمان تجربه نماید.

    انواع تشک مهمان

    خرید عمده انواع تشک مهمان

    توسط کارخانه تشک نایت استار محصولاتی معرفی شده را در سایزهای ۹۰*۲۰۰، ۱۰۰*۲۰۰، ۱۲۰*۲۰۰، ۱۴۰*۲۰۰، ۱۶۰*۲۰۰، ۱۸۰*۲۰۰ و ۲۰۰*۲۰۰ می توانید انتخاب نمایید.

    هر کدام از این اندازه های معرفی شده، مناسب برای یک رده سنی و جنسی می باشد و علاوه بر تشک های تک نفره، انواع مدل تشک های دو نفره را نیز می توانید انتخاب و خریداری نمایید.

    با یک تماس با واحد فروش پاندا خواب می توانید بهترین مدل تشک مسافرتی را در لیست خرید عمده خود قرار داده و آن را سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان خارجی

    قیمت خرید تشک مهمان خارجی ارزان

    تشک مهمان خارجی با توجه به برند آن قیت آن متفاوت است مجموعه كالای خواب …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.