کالای خواب پاندا
خانه / تشک مهمان / قیمت عمده تشک مهمان یک نفره ارزان

قیمت عمده تشک مهمان یک نفره ارزان

  • قیمت عمده تشک مهمان یک نفره با توجه به میزان ارزان یا گران بودن پارچه ای که در رویه اش استفاده می شود متفاوت می باشد.

    گروه تولیدی تشک مهمان پاندا از جمله کارخانه هایی است که همواره در تولید تشک های خود، به دنبال خلاقیت بوده و انواع تشک های خوب و باکیفیت به همراه خواص و فواید بالا را عرضه نموده است.

    یکی از این نوع تشک های خوب، مربوط به تشک مهمان پارچه فلوروسنت است که به جهت کیفیت بالای پارچه رویه و عمر طولانی آن، یک گزینه خوب برای اقشار مختلف می باشد.

    تشک مهمان یک نفره ضخیم

    خرید عمده تشک مهمان یک نفره ضخیم

    اگر در انتخاب تشک مهمان طبی مورد نیاز خود، شاخصه هایی همچون قیمت و کیفیت، برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، ما به شما خرید تشک مهمان vip را پیشنهاد می کنیم.

    شرکت مهمان پاندا در خصوص این نوع تشک های خود، بهترین جنس پارچه رویه را در نظر گرفته است در نتیجه افراد می توانند با اطمینان کامل، این نوع تشک ها را در لیست خرید خود قرار دهند. قیمت عمده تشک مهمان پاندا می تواند بهترین گزینه ها را برای انتخاب شما پیشنهاد دهد.

    شرکت تشک مهمان پاندا، برای این نوع تشک ها، کاور های چمدانی قرار داده است و این هم یک ویژگی برای آن محسوب شده و از طرفی پارچه ژاکارد رویه با پنبه دوزی سفید آن هم بخش دیگری از مشخصه های مثبت به حساب می آید.

    ارتفاع تشک های فوق ۷ سانتی متر است که یک خواب شیرین و ایده آل را امکان پذیر می نماید و در خصوص پارچه های رویه آن هم از جنس زاکارد تمام پنبه دوزی و به صورت سه لایه است.

    این نوع پارچه ها با توجه به کوانتوم پلاس بودنشان، خواصی از قبیل آنتی استرس، ارگانیک، بامبو پلاس و بیو بالانس را به همراه دارند.

    قیمت عمده تشک مهمان

    قیمت عمده تشک مهمان جهت صادرات

    قیمت عمده تشک مهمان پاندا  به همراه ویژگی های دیگری همچون استاندارد بودنشان، سبب شده تا گزینه مناسبی برای صادرات به بازار کشورهای خارجی از جمله کشورهای اروپایی باشد.

    اگر از دسته تاجرانی هستید که خرید تشک های مهمان پاندا را در لیست کارهای خود قرار داده اید، این امر برای شما به سادگی و با بهترین قیمت ممکن، امکان پذیر شده است و از طریق این سایت می توانید به هدف خود دست یابید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مهمان لوکس

    خرید عمده تشک مهمان لوکس با کاور چمدانی

    تشک مهمان لوکس یک تشک مهمان زیبا و درجه یک برای صادرات می باشد اگر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.