کالای خواب پاندا
خانه / تشک ابری / مراکز فروش تشک مسافرتی ابری در تهران

مراکز فروش تشک مسافرتی ابری در تهران

  • تشک مسافرتی ابری ساده ترین و سبک ترین نوع تشک سفری هستند كه قیمت ارزانی هم دارندو تهران به عنوان یکی از مراکز و بازار های  فروش برای این محصول می باشد.

    تشک مسافرتی ابری

    صادرات تشک مسافرتی امروزه بازار رقابتی خاصی را ایجاد كرده است كه به یكی از تجارت های پرسود تبدیل شده است به دلیل استقبال از این محصول پركاربرد در كشور های همسایه صادرات تشک مسافرتی افزایش چشمگیری داشته است. تشک مسافرتی صادراتی با کیفیت و قیمت خوبی که تولید می شود نظر صادرکنندگان را برای صادرات این محصول جلب کرده است.

    تشک مسافرتی پشم‌شیشه با لایه آکاردئون

    تشک مسافرتی پشم‌شیشه با لایه آکاردئون

    یكی از الیاف های پركاربرد و با كیفیت در تولید تشک ، پشم شیشه است. همچنین استفاده از آكاردئون در تولید تشک باعث حفاظت و دوام آن می شود. تركیب پشم شیشه و لایه آكاردئون در تولید تشک مسافرتی سبب ایجاد و حفظ گرمای مناسب و ایجاد جریان هوا داخل تشک می شود. طول عمر تشک مسافرتی پشم شیشه با لایه آکاردئون بسیار بالاست و همین گزینه این محصول را متمایز می کند.

    صادرات تشک مسافرتی به ترکیه

    صادرات تشک مسافرتی به ترکیه

    به دلیل كیفیت و تنوع تشک مسافرتی ایرانی و استفاده از تكنولوژی در ساخت آن كشور هایی مانند تركیه نیز خواهان تشک مسافرتی ایرانی هستند. تركیه نیز یكی از كشور های همسایه ای است كه با ایران روابط تجاری خوبی در زمینه واردات و صادرات تشک مسافرتی با ایران داشته است.

    خرید تشک مسافرتی ابری برای خوابگاه

    خرید تشک مسافرتی ابری برای خوابگاه

    یكی از جاهایی كه تشک های ابری كاربرد دارند خوابگاه ها است به همین دلیل به تشک خوابگاهی نیز معروف هستند. تشک مسافرتی خوابگاهی سالهای زیادی در خوابگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تشک مسافرتی ابری برای خوابگاه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. برای خرید تشک مسافرتی ابری برای خوابگاه مراجع زیادی مانند فروشگاه های انلاین و نمایندگی های فروش تشک مسافرتی وجود دارد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.