کالای خواب پاندا
خانه / تشک مسافرتی / فروش سرویس تشک مسافرتی با قیمت مناسب

فروش سرویس تشک مسافرتی با قیمت مناسب

  • فروش سرویس تشک مسافرتی با قیمت مناسب می تواند یک فرصت ایده آل برای فعالان این حوزه باشد که بتوانند انواع بهترین تشک ها را برای خرید عمده، سفارش دهند.

    تشک های مسافرتی معمولا از قیمت های مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار هستند و از طرفی کم جا و کم حجم بودن آن ها هم بخش دیگری از مزیت های آن ها محسوب می شود که سبب شده تا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

    در بازار کنونی ما، تولید کنندگان مطرح بسیاری وجود دارد که بهترین تولیدات در زمینه انواع تشک های مسافرتی را به بازار عرضه می نمایند.

    تشک مسافرتی دونا

    تولیدی تشک مسافرتی دونا

    در معرفی تولید کنندگان تشک های مسافرتی مارک ایرانی، شرکت دونا می تواند یکی از بهترین مواردی باشد که ارائه دهنده تشک های خوب و باکیفیت است.

    این دسته از تشک های مسافرتی با توجه به مزیت هایی که دارند، به خوبی توانسته جایگاه لازم را در بازار کشور ما کسب نماید و از طرفی ظرفیت بالای تولید این نوع تشک ها هم عاملی شده تا بتوانیم در مسیر صادرات تشک نیز وارد شویم.

    تشک مسافرتی سیلور

    عرضه مستقیم تشک مسافرتی سیلور

    گروه تولیدی تشک تیما، از دیگر عرضه کنندگان تشک های مسافرتی می باشد که یکی از محصولات این کمپانی، مربوط به تشک مسافرتی سیلور می باشد.

    استفاده از این تشک ها با توجه به این که از الیاف منسجم تولید شده اند، برای افرادی که دچار کمردرد هستند نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

    اندازه استانداردی که در تولید تشک های مسافرتی تک نفره ارائه می شود، ۲۰۰*۸۵ سانتی متر بوده و پارچه باکیفیت مورد استفاده در دوخت این نوع تشک ها، عاملی برای افزایش طول عمر نیز خواهد بود.

    تشک یک نفره مسافرتی

    تشک یک نفره مسافرتی ارزان

    تولید کنندگان تشک های مسافرتی، اغلب، تشک های خود را در اندازه های یک نفره تولید می نمایند و این اندازه، از کارایی بیشتری برخوردار می باشد.

    دستیابی به قیمت های ارزان انواع تشک های مسافرتی برای خرید عمده را از طریق این مرکز، امکان پذیر نموده ایم.

    سرویس تشک مسافرتی

    فروش سرویس تشک مسافرتی با قیمت مناسب

    فروش اینترنتی تشک از جمله فرصت هایی خواهد بود که می توانیم با مشتریان خود در هر موقعیت مکانی که باشند، ارتباط برقرار نماییم.

    در حال حاضر بهترین مارک از تشک های ایرانی با مدل های متنوع و کاربردی، آماده فروش عمده می باشد که شما هم امکان ثبت سفارش عمده تشک را از طریق این مرکز، خواهید داشت.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    بازرگانی پاندا خواب
    راه های ارتباطی:
    مدیر فروش: سیده زینب هدایتی
    شماره موبایل: 09195438808

    مطلب پیشنهادی

    تشک مسافرتی بروجرد

    بازار تشک مسافرتی بروجرد | نازک و کم جا

    تشک مسافرتی بروجرد یكی از بهترین نمونه های تشک سفری در بازار است كه می …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.